Azért gyűltünk ma itt össze...
Ja, hogy ez nem az a szöveg, és amúgy sincs itt senki? Vagy mégis? Akkor kénytelen leszek pár szót mondani...
Jelen blog homoszexuális, meleg, fiúxfiú témájú írásokat tartalmaz, és erősen 18 éven felülieknek szól.
Akinek nem inge...azaz, ha nem érdekel, taszít, vagy bármilyen erkölcsi vagy egyéb meggyőződésedbe ütközik a téma, akkor kérlek, most távozz, hogy ne raboljuk egymás idejét és ne borzoljuk feleslegesen egymás idegeit.
És ha ezek után is elég elszánt vagy, hogy maradj, akkor remélem, találsz valami kedvedre valót!

2015. október 10.


Sziasztok!

Csak bejelentkezem, hogy ne gondoljátok, hogy teljesen elvesztem :) Friss sajnos most sem lesz, viszont... na, van jó hírem, meg rossz, bár nem tudom, hogy ti is úgy értékelitek-e majd, mint én :)
Aki jár Merengő felé is, az talán tudja, hogy lesz (vagyis van) Kívánságüst. Én is indultam, tehát a következő heteimet az fogja kitölteni, hogy az oda készülő történetet írjam. Ezért egy kis türelmeteket kell kérnem.
Viszont, annak idején egy írótársammal játszottunk olyat, hogy képekre írtunk egyperces történeteket. Ezeket megtaláltam, és jövő héttől a következő hetekben egyet-egyet megosztok ezekből a kis szösszökből, hogy ne maradjatok teljesen nélkülem :)
És mivel végre újra van saját gépem, hamarosan kisebb átalakítást is tervezek a blogon :) Nem kell megijedni, sok mindent remélhetőleg nem fogtok belőle érzékelni, bár a linkek változni fognak, de erről majd időben szólok :)

Üdv:
Tira

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Ha jól emlékszem, azokat még nem volt szerencsém olvasni, csak még mondtad, szóval kíváncsian várom :D
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Jé, hát neked is tudok valami újat mutatni? :D Remélem, ezek a kis szösszök is tetszeni fognak ;) Pedig azt hittem, te aztán már mindent láttál :D
      Köszi, hogy írtál, puszi <3

      Törlés