Azért gyűltünk ma itt össze...
Ja, hogy ez nem az a szöveg, és amúgy sincs itt senki? Vagy mégis? Akkor kénytelen leszek pár szót mondani...
Jelen blog homoszexuális, meleg, fiúxfiú témájú írásokat tartalmaz, és erősen 18 éven felülieknek szól.
Akinek nem inge...azaz, ha nem érdekel, taszít, vagy bármilyen erkölcsi vagy egyéb meggyőződésedbe ütközik a téma, akkor kérlek, most távozz, hogy ne raboljuk egymás idejét és ne borzoljuk feleslegesen egymás idegeit.
És ha ezek után is elég elszánt vagy, hogy maradj, akkor remélem, találsz valami kedvedre valót!

2016. január 24.

Sziasztok!

Szerettem volna a szokásos időpontban frisselni, de valahogy nem akart összejönni, és már így is túl sok idő telt el az utolsó bejegyzés óta, amiért bocsánatot is kérek. Remélem, azért még jár erre valaki ;)
Aki esetleg Merengőn is követ, az tudja, hogy idén is volt Kívánságüst, én pedig idén is részt vettem rajta, és az már azt is tudja, melyik történet köszönhető nekem :) De most itt is olvashatjátok, legalábbis az első részét, egyelőre :)
Az év utolsó heteiben jobbára ez kötött le, aztán pedig belevágtam az egy éve tervezett átalakításba. Remélhetőleg ebből ti semmit sem fogtok érzékelni, bár a linkek megváltoztak, tehát ha valaki kedvencelt esetleg valamit, azt újra ki kell keresnie. És ha valami anomáliát tapasztaltok, szóljatok nyugodtan, lehet, hogy sikerült egy-két linket rosszul feltennem :D
És bár kissé megkésve ugyan, de boldog új évet kívánok mindenkinek, aki még erre jár, és olvasgat! Köszönöm nektek! <3


Üdv:
Tira

Ui.: Szerettem volna, ha más lesz az új év első frisse, de nem sikerült vele időben úgy elkészülnöm, ahogy szerettem volna, még kicsit bizonytalan a helyzet. Mindenesetre remélem, hogy hamarosan szolgálhatok nektek egy kis meglepetéssel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése