Azért gyűltünk ma itt össze...
Ja, hogy ez nem az a szöveg, és amúgy sincs itt senki? Vagy mégis? Akkor kénytelen leszek pár szót mondani...
Jelen blog homoszexuális, meleg, fiúxfiú témájú írásokat tartalmaz, és erősen 18 éven felülieknek szól.
Akinek nem inge...azaz, ha nem érdekel, taszít, vagy bármilyen erkölcsi vagy egyéb meggyőződésedbe ütközik a téma, akkor kérlek, most távozz, hogy ne raboljuk egymás idejét és ne borzoljuk feleslegesen egymás idegeit.
És ha ezek után is elég elszánt vagy, hogy maradj, akkor remélem, találsz valami kedvedre valót!

2017. január 28.

Sziasztok!

Hát jó régen jártam erre, pedig megígértem, hogy nem tűnök el… nagyon sajnálom, tudom, hogy nem szép, de kicsit a fejemre lépett az élet, szokás szerint :(
Mindenestre most itt vagyok, hírt is adok magamról, meg hoztam egy kis olvasnivalót is :)
Egyébként is egész sok mindenen dolgozom, és igyekszem, hogy minél hamarabb legyen újra rendszeres frissítés :)
Addig is, aki követ Merengőn, az talán tudja, hogy volt tavaly is Kívánságüst, amin én is részt vettem. Született egy rövidebb novella, illetve egy kisregény, aminek most az első fejezetét olvashatjátok :)



Üdv:
Tira

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése